O outro día falabamos do Rock e as posibilidades que un instrumento como a frauta pode ofrecerlle. Hoxe só quería mostrarvos outra incursión da frauta nun estilo que non se aprende nos conservatorios galegos, o flamenco. De feito, creo que incluso nos conservatorios andaluces a única especialidade relacionada co flamenco é a guitarra flamenca (correxideme nos comentarios se me trabuco). A min particularmente paréceme un estilo moi interesante e ás veces un descoñecido (falo por mi), pois gústame o que escoito pero non teño moita idea dos rudimentos e os cimentos do flamenco; o único que sei é que cada vez hai máis frautistas adicándose ó flamenco e o resultado en algúns casos é fantástico. Paréceme que é un estilo que permite desenrolar unha creatividade baseada nunhas pautas, que en moitos casos transmítense de xeración en xeración, e en outros apréndense con esforzo e dedicación. Os frautistas flamencos empregan todo un abanico de cores, efectos sonoros e recursos expresivos que se asemellan moito ós do Jazz; a diferencia é que baseanse tanto harmónicamente e sobre todo rítmicamente nuns esquemas predeterminados que creo que se chaman Palos (correxídeme de novo se non é así). Como vedes descoñezo bastante este tema, así que invito ós que o coñecedes máis profundamente a que deixedes comentarios para instruirnos a todos un pouco; miña labor, neste caso, será acercarvos unha posibilidade máis que ábrese camiño con moita forza no panorama frautístico.
A continuación, uns enlaces con algúns exemplos da integración da frauta no flamenco. Disfrutade.
Exemplo1
Exemplo2
Exemplo3
Boas noites
A continuación, uns enlaces con algúns exemplos da integración da frauta no flamenco. Disfrutade.
Exemplo1
Exemplo2
Exemplo3
Boas noites
No hay comentarios:
Publicar un comentario